Úvod / Reklamace

Reklamace

Přepravě a vhodnému balení věnujeme spoustu času. Může ale dojít k poškození zboží přepravou. Zákazníky proto upozorňujeme – kontrolujte stav balíku ještě před jeho převzetím. Krabice s vínem od nás odcházejí ve stoprocentním stavu a stejně tak by měly dojít i k Vám.

V případě podezření na poškození zboží přepravou objednávku nepřebírejte. Pokud závadu zjistíte až po odchodu pracovníka přepravní firmy či našeho zaměstnance prosím informujte nás neprodleně na telefonu +420 774 500 023 nebo na e-mailu: info@arminius.cz a poničené položky vám budou obratem zaslány. Vyhrazujeme si právo na vyzvednutí rozbitých či poničených lahví. Jako důkaz pro vymáhání škody po přepravci je naprosto dostačující také fotografie.

V případě, že při konzumaci zjistíte, že se ve víně objevila vada vína (korek, myšina, oxidáza, pachutě, zákaly)  a víno se stalo chuťově nepoživatelné, informujte nás a obratem Vám zašleme náhradní láhev. V tomto případě je nutné takto vadné víno uchovat – přepravní firma či náš pracovník víno vyzvedne. Akceptujeme reklamace jen lahví, v kterých zbývá alespoň 2/3 vína.

Pro uznání reklamace je potřeba po celou dobu víno uchovávat:  v konstantní teplotě 8-12°, konstantní vlhkosti, tmě, mimo vibrace a bez zásadních manipulací. Navíc tyto podmínky musí být trvalé, konstantní a bez jakýchkoliv náhlých změn. Prodávající bude požadovat po kupujícím doložení tohoto správného skladování, jinak reklamace nebude uznána.

Pokud omylem dostanete jiné víno než které jste si objednali či nesouhlasí fakturovaná částka, prosím informujte nás a obratem dojde k nápravě. 

Před řešením reklamace si připravte:

Po ověření objednávky začíná 30 denní reklamační lhůta. Během ní od Vás můžeme chtít dodání reklamované objednávky. Tu nám zašlete libovolnou přepravní službou v původním nebo adekvátním obalu tak, aby nedošlo k jejímu poškození.

V případě, že nedodáte požadované zboží kompletní, a my ho potřebujeme ke zjištění reklamované vady, začíná lhůta pro reklamaci po dodání všech chybějících částí objednávky.

Dopravu zboží zpět k nám hradí zákazník. V případě uznané reklamace Vám tyto náklady vrátíme spolu s cenou zboží.

Bez předchozí dohody prosím nikam nic neposílejte, na adrese našeho sídla balíky nepřijímáme.